Opis
Namen izpopolnjevanja:
Seznanitev članov SKFZ o pomenu socialnega marketinga pri spremembi gibalnih navad ter izvesti letni zbor članov.
Opredelitev ciljev izpopolnjevanja:
1. Predstaviti osnove socialnega marketinga kot učinkovitega javnozdravstvenega pristopa
2. Poučiti fizioterapevte, kako lahko s pomočjo socialnega marketinga spreminjamo gibalne navade uporabnikov in pacientov
3. Izpeljati konstruktivno izmenjavo izkušenj med udeleženci in predavateljico s tovrstnega področja
4. Izpeljati letni zbor sekcije
Stopnja zahtevnosti:
OSNOVNA – podajanje osnovnih informacij in znanj
Ciljna populacija:
- fizioterapevti z opravljenim strokovnim izpitom
- fizioterapevti brez opravljenega strokovnega izpita
- študenti fizioterapije
Predvideno št. udeležencev: 100
Uradni jezik srečanja: slovenščina
Dodatne informacije: andrea.backovic-jurican@nijz.si
Višina kotizacije:
Kotizacije ni!
PROGRAM
Rok za prijavo: do zapolnitve mest oziroma do 5. 1. 2024, skladno s splošnimi pogoji ZFS
Rok in način plačila kotizacije: skladno s splošnimi pogoji ZFS
Rok za odjavo: do 1. 1. 2024, skladno s splošnimi pogoji ZFS